فهرست نمایندگان و مکانهای فعالیت ارائه خدمات پس از فروش
| آدرس | تلفن | شهر | استان | نام صاحب امتیاز | عنوان مرکز | ردیف |
| بلوار مصطفی خمینی، بلوار شهید عابدینی 22، کد پستی رفسنجان، بلوار مصطفی خمینی، بلوار شهید عابدینی 22، کد پستی 7719138676 | 3434331906 | رفسنجان | کرمان | محمد میرزایی | صنعتی و معدنی ماهان پارت افق کارمانیا | 1 |
| بوشهر ، بندر ریگ شهرک فرهنگیان بلوار غدیر میدان امام حسین پلاک 0 طبقه همکف، کد پستی 7533171816 | 9179719283 | بندرریگ | بوشهر | حجت باقری | بازرگانی حجت باقری | 2 |
| سه راه سیلو پشت فروشگاه فایتون، کد پستی 7618854033 | 9032430374 | کرمان | کرمان | مهدی ضیاءالدینی | شرکت صنعتی معنی تراوا صنعت | 3 |
| تهران، خ جمهوری، خ ظهیرالاسلام، ک درویش، پلاک 17- کد پستی 1147846520 | 9177773917 | تهران | تهران | جلال نوروزی | طاها فیدار خلیج فارس | 4 |
| قصر جدید، فاز یک بلوار مدرسه ام البنین، کوچه سید مراد عباسی، بلوک 5 قطعه 3 | 9181312184 | قصرشیرین | کرمانشاه | آرش عباسی | فیدار آلیاژ بیستون | 5 |
| خیابان شریعتی، خیابان بارون آواک،ساختمان اواک طبقه دوم، کد پستی 5137983913 | 9144245808 | تبریز | آذربایجان شرقی | سجاد یاری | پیشروان صنعت متالورژی ایرانیان | 6 |
شرایط ضمانت تایرها:
-1 کلیه مفاد دستورالعمل اجرایی فروش و خدمات پس از فروش تایر و تیوپ مندرج در بخش مستندات و قوانین سامانه irangs.ir رعایت می گردد.
-2 تایرهای عرضه شده توسط این شرکت اعم از تولیدی یا وارداتی از تاریخ تولید به مدت 5 سال توسط شرکت ضمانت می گردند.
-3 تیوپ های عرضه شده توسط این شرکت اعم از تولیدی یا وارداتی از تاریخ تولید به مدت 3 سال توسط شرکت ضمانت می گردند.
-4 جهت جبران خسارت محصولات آسیب دیده با ارائه این کارت به نمایندگان این شرکت در سراسر کشور مراجعه نموده و پس از بازدید توسط کارشناسان شرکت و تایید عیب ناشی از تولید
و ایراد ذاتی تایر/تیوپ مطابق آیین نامه تایرهای خسارتی، پس از کسر میزان کارکرد نسبت به پرداخت خسارت یا تعویض اقدام خواهد شد.مواردی که شامل ضمانت نمی گردد:
– آسیب های ناشی از حرکت در حالت کم بادی و پنچری، سرعت غیر مجاز، بار اضافه، برخورد با موانع، تماس با مواد شیمیایی، استفاده ازرینگهای غیر استاندارد .
– متلاشی شدن ناحیه طوقه در اثر سوختگی ناشی از داغ شدن کاسه چرخ (به علت ترمزهای پیاپی یا تاب داشتن کاسه چرخ).
– سایش های یکطرفه ناشی از تنظیم نبودن محورها.
استفاده از تایر غیر همسان در یک محور از لحاظ سایز و عمق آج و نوع طرح آج تایر.
– خراشیدن دیواره یا کندگی آج تایر به علت حرکت در جاده های غیر استاندارد.
– آسیب دیدگی ناحیه طوقه به علت رینگ کردن غیر استاندارد.
– تایرهایی که توسط مصرف کننده تعمیر و یا روکش شده است.
– تایرهایی که آج باقیمانده آن ها کمتر از شاخص TWI باشد. ( این شاخص برای تایرهای سواری 1.1میلیمتر می باشد)